Liczba produktów: 13
Sortowanie:
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Smukła, płaska konstrukcja typu pan cake i niska waga sprawiają, że to doskonały obiektyw dla podróżników, vlogerów czy po prostu na co dzień. Oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/2.8. Posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik AF STM. Elementy PMo zapewniają świetną jakość obrazu w każdych warunkach oświetleniowych.
8.5/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Ultrajasny obiektyw portretowy z mocowaniem RF. Przeznaczony do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Canon EOS. Zapewnia piękny efekt bokeh i naturalnie miękkie rozmycie tła, które doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej. Odporny na złe warunki atmosferyczne umożliwia bezpieczną pracę w plenerze.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Idealny obiektyw portretowy, który łączy w sobie ogniskową 85 mm i jasność f/1.2. Oferuje jakość linii obiektywów premium L. Specjalna powłoka DS zapewnia jeszcze bardziej subtelny efekt bokeh. Konfigurowalny pierścień sterowania umożliwia dopasowanie działania obiektywu do własnych przyzwyczajeń. Model ten świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Seria Nokton to ultra jasne obiektywy, które umożliwiają swobodną pracę w każdych warunkach oświetleniowych. Jednocześnie cechują się zdumiewającą optyką, która obejmuje m.in. element pływający, soczewkę obustronnie asferyczną czy szlifowaną przednią soczewką asferyczną o ultra wysokim współczynniku załamania światła. Model ten cechuje się stosunkowo kompaktową budową, dzięki czemu doskonale uzupełnia korpusy aparatów Canon RF.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.