Liczba produktów: 120
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej. 
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
Foto e-book gratis Majowa promocja 20 rat 0% Telekonwerter Canon do 1600 zł taniej
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 800mm IS STM to superteleobiektyw stałoogniskowy z 4-stopniową stabilizacją obrazu. To wręcz idealne rozwiązanie dla amatorów dzikiej przyrody, ptaków czy fotografii samolotów, którym zależy na dobrym jakościowo obiektywie w niskiej cenie. To obiektyw, który możesz zabrać ze sobą na wszelkie wyprawy - waży zaledwie 1260 g. a jego długość to tylko 281,8 mm. Za płynną i cichą prace autofocusa odpowiada silnik STM.
20 rat 0% Telekonwerter Canon do 1600 zł taniej
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw do aparatów FujiFilm z serii X. Wszechstronne zastosowanie od fotografii krajobrazowej, przez street i fotografię ślubną aż po portret środowiskowy. Oferuje niesamowicie wysoką wydajność optyki, pozostając przy tym lekkim i poręcznym (metalowy tubus). Posiada uszczelnienia w aż 8 miejscach dzięki czemu jest odporny na kurz i wilgoć. Oferuje doskonałą jakość i ostrość obrazu nawet z przysłoną 1.4. Liniowy silnik AF zapewnia błyskawiczne i celne ustawianie ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny Fujinon XF 16mm F/2.8 R WR to lekka i kompaktowa konstrukcja, która świetnie sprawdzi się w terenie, np. w fotografii krajobrazowej, przyrodniczej i architektury. Posiada uszczelnioną obudowę pozwalającą na pracę w niekorzystnych warunkach. Soczewki asferyczne i powłoki Super EBC zapewniają wysokiej jakości, wyjątkowo ostry obraz bez aberracji i odblasków. Silnik krokowy autofokusa oraz jasna przysłona 2.8 to znakomite narzędzia do codziennego fotografowania. Okrągła, 9-listkowa przysłona zapewnia miły dla oka efekt bokeh. Obiektyw przeznaczony do bezlusterkowych aparatów FujiFilm z matrycą APS-C.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
7.9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Wydajny obiektyw standardowy do aparatów pełnoklatkowych i portretowy do modeli z matrycą formatu APS-C. Jasność f/1.8 i 7-listkowa, kołowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 45 cm umożliwia łatwe kadrowanie ujęć. Kompaktowa konstrukcja i niska waga zapewniają mobilność.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałej jasności f/2.8, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Należy do zaawansowanej linii premium L i posiada 5-stopniową stabilizację obrazu oraz silnik AF Nano USM. O doskonała jakość obrazów w każdych warunkach oświetleniowych dbają elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Smukła, płaska konstrukcja typu pan cake i niska waga sprawiają, że to doskonały obiektyw dla podróżników, vlogerów czy po prostu na co dzień. Oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/2.8. Posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik AF STM. Elementy PMo zapewniają świetną jakość obrazu w każdych warunkach oświetleniowych.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw zoom o zakresie ogniskowych 24-105 mm, który należy do linii premium L. Posiada 5-stopniową optyczną stabilizację obrazu, 9-listkową przysłonę i cichy, bezgłośny oraz precyzyjny silnik AF STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie fotografowania, jak i filmowania.
9.9/10 (11 opinii) Czytaj opinie
Wszechstronny obiektyw o ogniskowej 35 mm i maksymalnym powiększeniu 1:2, co pozwala na wykonywanie świetnych zdjęć i filmów zbliżeniowych. Posiada 9-listkową przysłonę, która w połączeniu z jasnością f/1.8 daje piękny efekt bokeh. Do ustawiania ostrości wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik AF STM. Hybrydowa stabilizacja obrazu IS pozwala na wygodne fotografowanie i filmowanie z ręki.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Klasyczny reporterski obiektyw z linii S, który zapewnia zakres ogniskowych 24-70 mm i stałą światłosiłę f/2.8. Wykorzystuje zaawansowane powłoki nanokrystaliczne i ARNEO, zapobiegające powstawaniu flar i refleksów. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
8 597
10 398 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.